anteeksi ihanaiset

olen laiminlyönyt lukijoitani. mutta minulla on hyvä, kaiken kattava selitys sille: minulla ei ole tietokonetta. se on rikki hajalla, menetetty tapaus MUTTA olen suunnitellut palaavani vanhanaikaiseen käsinkirjoitukseen ja postaavani kauniita sanoja tänne aina kuin saan mahdollisuuden sukeltaa takaisin bloggerin ihmeelliseen maailmaan.

Ongelmaksi on tietokoneettomuuden lisäksi noussut se, että inspiraationi on ollut hukassa, joten pyydän apua teiltä, jotka tänne eksytte: kertokaa mitä haluatte minulta kuulla, minä kerron siitä teille ja ehkä pystyn taas palaamaan keltaisten ruusujeni satumaailmaan.

kiitos jo etukäteen, anteeksi että olen tuottanut lähiaikoina pettymyksen, yritän parantaa tapani,
Lisa

ps. voi ei nyt mulla on tosi paha mieli, enkä varmasti pääse tästä yli koko päivänä. anteeksi viellä kerran.

5 kommenttia:

KeisariKekkonen kirjoitti...

ihanaa ^^ nyt just ei tuu mielee mitään, ku on näin myöhä lol väsyttää kuitenki, mut lupaan kertoo heti jotain mistä haluan kuulla >:D valmistaudu siihen että vaadin sulta tiä mitä kaikkee tekstiä XD

KeisariKekkonen kirjoitti...

jee ^^ ihanaa oot takasin :D mulla ei nyt oo mitään mistä haluisin kuulla, mut lupaan kertoo heti sit ku tulee mielee :'D valmistaudu hyvin kun vaadin sulta kuun taivaalta :P

koskalisa kirjoitti...

kuu taivaalta on melkein helpompi toteuttaa kuin näiden hajanaisten inspiraatioiden paperille saaminen ilman muusaa.

mutta olen työstänyt tässä jotain mikä on koelukijaa vaille julkaisua odotteleva (olen hurjan herkkä ja itsekriittinen tekstieni suhteen, en voi julkaista niitä kaikkien nähden ennen kuin joku koelukee ne ja kertoo että olen luonut jotain kaunista... olen orkkidea, kaipaan ihailua ja rakkautta kukoistaakseni)

KeisariKekkonen kirjoitti...

Oho vammasin noiden aiempien kommenttien kans XD kerro heti sit ku joku on oikolukenu sut niin pääsen lukee lisää näitä :-) ja mä vähä epäilen saisitko sä ikinä mitään huonoo tarinaa aikaseks :-P

koskalisa kirjoitti...

no mutta kiitos, oon edelleen aika ihastunut kun joku viellä lukee mun mielen saloja. tuossahan on nuo kaksi uutta tekstiä joista kovasti kaipaan kommenttia. kiitän kovasti jos vaivaudut informoimaan mielipiteesi (: ole armollinen, etten joudu itkemään liikaa.